is it the time now ?

Thursday, February 17, 2011

entah kenapa aku RINDU dia



HEI AKU RINDU KAU LAH !!

Wahh ini sudah berada dalam tahap yang agak bahaya wookk ! Kenapa lah sejak kebelakangan ini, aku asyik rindu sama kau ? HAHA.. Pelik yang teramat sangat woo.. Bila terfikir balik, aku pun tak tahu nak jawab soalan yang bermain dalam otak aku ni.. dulu aku ingat lagi bila first time aku jumpa dan bercakap dengan kau..

xXxX : Budak baru lepas spm ke ?
aku : Yup.. Kenapa ?
xXxX : Oh ok lah.. Dekat sini kerja penat sikit
aku : Ok no hal.. Sya boleh handle punya..
xXxX : HAHA.. Bagus kalau macam tu..

Betul itu mungkin dialog yang pertama aku bercakap dengan dia.. Lepastu tiap tiap hari aku asyik mengadap muka kau.. HAHA.. Pelik kan ? Aku tak pernah terfikir pun yang aku semakin hari semakin suka dengan kau ! HAHA.. Sudah sehari aku tak jumpa dan bercakap dengan kau terasa macam errr tak tahu macam mana nak cakap.. Semalam kau send text tu dekat aku.. Cakap yang kau akan pergi jauh dan tak jumpa aku lagi.. Terperanjat aku.. Sebab kau lah, aku menangis yang agak gila semalaman.. Ah ada aku peduli apa orang nak cakap ? Semua orang ada perasaan kan ? Salah ke lelaki menangis ? Tak kan ! Sebetul nya yang kau bagi text tu dekat aku, aku tak berapa percaya dengan kata kata kau sehingga betul dan sah statement kau tu ! So jangan lah kau pergi dan buat aku menangis lagi.. TOLONG ??
Ok tolong jangan pergi dari sisi aku lagi ya.. Sayang kau !!
Kau memang yang terbaik !! <3



No comments:

Post a Comment

terima kasih sahabat terhebat !