is it the time now ?

Sunday, February 20, 2011

Sekali sayang sampai mati pun tetap aku sayang ! :)

Jom hangout pergi makan !
Wahhh tertarik aku dengar ayat tu !
Jom..
Nak mkan dekat mana ?
McD lah..
Yeah mcD lagi ! HAHA.. Semestinya melantak Big Mac! mASYUKK SEYH !
Grr ada orang jelez ke ? Nak tanya jugak.. Mana lah tahu ada orang nak jelez kan bila aku date dengan dia.. HAHA.. Bangang lah pulak kalau kauu nak jelez ! Aku tak nak dia lah.. Cuma aku nak dia ada dekat sisi aku selama lamanya aje.. Wahhhh ayat tak menahan seyh ! HAHA..
Entah lah selama ni aku sudah biasa sama kauu.. Tapi sejak kebelakangan ini kan, aku dah rasa sesuatu yang agak pelik lah.. Apeee tuu ? HAHA.. Aku sendiri pun tak tahu nak cakap macam mana.. Bila kau on line, aku asyik sibuk muncul kan ? kan ? HAHA.. Kauu ada characteristics yg tersendiri tau tak ? Macam mana ek aku nak terang kan ? Ah baik aku tak payah terang kan.. Top top bocor rahsia aku, buat malu je kan kan ? HAHA.. Kejap aku paling suka nengok kauu gelakk + ketawaa + negok muka kauu yang comel time @%#%^.. Kah kah kah.. Lawak lahh kauu ni bila aku kenal, semakin lama , semakin ......... HAHA.. Yup aku ada terperasan bila kau pengang tangan aku haritu, tapi aku tak rasa apa apa pun.. Biasalah sebagai kawan kan ? Tapi bila kau pengang lagi tangan aku time makan, grrrr kau buat hati aku tak duduk senang tau tak ? Dah kemarukkk tiap tiap hari aku perlu jumpa kauu.. Waduhhhh apa sudah jadi ? Eh aku nak kau berada dkat sisi aku selamanya boleh ? HAHHAHAHA

No comments:

Post a Comment

terima kasih sahabat terhebat !