is it the time now ?

Friday, January 28, 2011

ISNIN yang terBAIK

Isnin tiba setiap minggu,
Kenapa aku hanya offday pada hari ISNIN?
Tak akan tak ada hari lain?
Tak mengapa lah , asalkan ISNIN aku offday..
ISNIN permulaan hari bagi setiap minggu..
ISNIN juga hari yang sangat tidak disukai oleh kebanyakkan pelajar sekolah..
Sudah tentu mereka akan berdiri tegak tanpa duduk di perhimpuan mingguan..
ISNIN datang lagi dengan senyuman yang manis dan ceria..
Hari yang sentiasa di nanti-nantikan untuk permulaan segalanya..
ISNIN 24 Januari 2011 sedah berlalu pergi..


Pukul 9.45 malam pada 23 Januari 2011 :

Aku : Esok petang kau free?
Rudy : Asal?
Aku : Esok aku offday.. Ada hot ticket nak bagi kau..
Rudy : Aku nak pizza free ! Yeah ! haha
Aku : Budak kuat melantak betul.. Haha.. Ok
Rudy : Nanti aku amik kau pukul 3 ok..
Aku : Ye2 -.-


HAHA.. Aku tak tahu lah macam mane nak tulis blog nie..
dia sedang makan
Ha btw thanks sbap belanje aq SUNDAY CONE MCD.. Errrrr.. Haha..
Nak amik kau.. Nak sangat kan makan pizza.. Masala chicken jugak yang kau pilih ?
Lepas order pizza terus pergi dkat tanjung.. Boleh pulak makan dekat sana.. Pelik lah kau rudy.. Ya sudah tentu capture by capture telah di snap oleh dslr aku.. Entah aku terlupa nak upload photo2 tu dalam facebook aku.. Tak sempat terlalu busy lah kata kan.. Haha.. Lepas makan terus melepak dekat dataran tanjung tu.. Baget macam tak pernah lepak aje dekat sana.. Suka sangat melompat sambil menSNAP photo ya rudy ? Haha.. Nice jump ke? Huh penat bila berjalan ke sana-sini dengan kau.. Aku lebih rela merentas desa lagi ! Haha.. Puas bermain dengan dslr aku ? Kalau tak puas boleh kita hangout lagi lain kali.. Tapi kau kene belanja aku pulak lah? Oke? Haha..
Aku mahu balik.. Malam aku mahu hangout makan-makan sama teman2 aku yang lain !







Pukul 11.30 malam pada 23 Januari 2011 :

Haikal : Eh esok aku offday.. Engkau pon ke?
Aku : Ha'a.. Kenape? Ade plan best ke?
Haikal : Jom kita pergi hangout dekat pizza bakri.. Aku nak tukar hot ticket ni..
Aku : Urmm ok jugak.. Aku pon ade 2 keping lagi hot ticket ni nak tukar.. Nak ajak sape je?
Haikal : Kita ajak gemuk dengan fifi lah.. Diaorang off jugak esok.. Mau tak?
Aku : Aku no hal.. On je.. Pukol?
Haikal : 8 malam? Lepas magrib boleh?
Aku : Ok set !


8 malam berkumpul di depan pizza outlet 1 !
Haha.. Totally gila lapar tika itu! Memang terbaik jika dapat pizza hangat keluar dari oven
yang perlu kita tunggu selama 17 minit setengah !
Haha.. Siap hafal lagi tu ! Biasa lah aku kan budak service! Heeeeee..
Tip top pukul 8.40 sampai.. Tak masuk-masuk lagi nie.. Tunggu si Aminah dekat luar..
Top-yop dia tak muncul-muncul sampai 9.15.. Call rupa-rupanya dia tak boleh keluar !
lapar!
Perghhhhh blur tak blur aku dengan budak-budak ni di buatnya !
Haha.. Disambut girang tatkala melangkah kaki masuk ke pizza outlet 2 di Bakri.. Urmm semua service perempuan ya ? Bagus-bagus.. Hahaha.. Gemuk bila nak makan laju aje lah.. Haha.. Dah-dah lupakan cepat order menu.. Aku sudah lapar bangat nieh ! Heeee.. 17 minit kemudian Char-grilled chicken cheese baked rice aku muncul ! yeah! Terbaik nieh !
terpesona



oh carbonara chicken meatball <3









Itu semua hanya terdapat pada hari ISNIN yang sudah berlalu pergi.. Its cool day guys !
Thanks ! (:

No comments:

Post a Comment

terima kasih sahabat terhebat !