is it the time now ?

Friday, August 26, 2011

LOVE you, HATE you !



Ok aku malas lagi nak membebel dalam blog ni, entah apa apa je orang cakap nanti.. Tak ada lah, aku just nak luahkan apa yang aku rasa selama ni.. Kau tahu tak, kau dengan permpuan tu sama je.. Sebab kau dengan dia dah jadik apa aku pun tak tahu.. Sejak bila kau berubah jadik macam ni ? Ehhh kau tu dah besar.. Sedar la diri tu sikit.. Tak kan la orang nak tegur kau bodoh.. Dah tau diri tu agak sengal, buat lagi benda yang sengal ! Selama 6 bulan aku kenal kau, aku tak tahu langsung perangai kau macam ni tau tak ?? Semalam baru aku tau bila ada kawan BAIK kau sendiri yang call mengadu dekat aku pasal perangai kau tu.. Memang aku jenis yang tak suka jaga tepi kain orang, tapi kalau perangai kau dah macam ni, sapa aje yang nak kawan dengan kau lagi ? Weyhhh sorry la aku dah remove kau dari family tree aku dalam FB.. Lantak kau la apa nak cakap ke itu lah ini lah.. Aku dah anggap kau macam adik beradik sendiri tau tak ? Tapi macam ni kau buat dekat kitaorang semua ? Bukan kau buat salah dekat aku sorang, tapi semua orang yang sayang dekat kau tau tak ? Lepas ni kalau dah pecah tembelang, pandai pandai lah kau cover sendiri.. Ingat kau tu dah besar, so pandai pandai lah jaga diri.. Kalau mak bapak kau tahu benda ni, ehhh entah la.. Kecik hati diaorang smua.. So start dari sekarang, aku dah mula BENCI kau !! WTF !!

No comments:

Post a Comment

terima kasih sahabat terhebat !