is it the time now ?

Tuesday, January 25, 2011

Bengang Bila Bertemu sama DIA



Terasa amat bengang gila bila bertemu si PERMATA HATI yang telah luput.. Mungkin dalam erti kata lain EXteman perempuan.. Fuyoooo memang bergetar mulut bila berjumpa sama dia dan hati ketika itu sudah ingin meletup karana ........ Terkadang segan bila terjumpa semula sama dia.. Memang tak teragak-agak mahu bertemu sama dia , tapi dia sudah berada dihadapan mata.. Apa mahu buat ? Teruskan sahaja lah jawabnya.. Tapi aku memang berasa sangat-sangat bengang yang tiada hentinya ! The reason that yang aku tak mahu bertemu dengan dia ialah aku berasa sungguh sakit hati bila nengok muka dia.. Feel like so shit when i see her face.. Sudah aku tidak mahu berbicara lanjut tentang si DIA.. Harap bagi kerjasama ya wahai afrudy !
Terima kasih -.-

10 comments:

  1. relax la irfan . .
    kenkadang org yg kite x nk jumpe tulah selalu terjumpe . .
    yang nak sgt2 jumpe , susah nk jumpe . .
    * hee , paam tak ayat canggih aku ?
    (^^,)

    ReplyDelete
  2. haha..saya sudah paham..terima kasih atas segalanya..perghhhh segan seyh aq tadi bila jumpe dia..errrr..hahahaah

    ReplyDelete
  3. hahaha . .
    bagus , bagus . .
    memang la segan . .
    kalo aku jumpe ex aku lak ,
    rase nak gi lempang muke dye . .
    hahaha . . geram !

    ReplyDelete
  4. bukan aq segan + geram jugak..siot aje..errr..hahaha..rindu sama kamu lah ! lama xjumpa

    ReplyDelete
  5. . . hahaha . .
    aku turun muar bulan 2 kot ,
    maybe mase bufday ayid . .
    nnty kite lepak same2 la okay ?
    (^^,)

    ReplyDelete
  6. haha..oke2..tepung muka ayid york?hahaha

    ReplyDelete
  7. jum , aku ngah plan baek punye .
    hahaha !

    ReplyDelete

terima kasih sahabat terhebat !